Nieuwsbrieven
Gebeurtenissen bij Kiwa Dare worden gecommuniceerd via een nieuwsbrief. Deze wordt gemaild naar geïnteresseerde en gedeeld via onze kanalen. Inschrijven op onze nieuwsbrief? klik hier.
Service Level Agreement
Service op DARE!! Radi-producten: 10 jaar vaste prijs!
DARE!! Instruments heeft in haar historie over de afgelopen 25 jaar een groot aantal technisch hoogstaande en innovatieve instrumenten ontwikkeld. Zo hebben wij in 1999 als eerste in de wereld de LASER gevoede elektromagntische veldsterkte sensor RadiSense® geintroduceerd ter vervanging van batterij gevoede sensoren. Vele product ontwikkelingen volgden, waaronder het RadiCentre® multifunctionele en modulaire EMC test systeem, de RadiGen® EMC signaal generator, de RadiPower® USB RF vermogensmeters en de meest recente telg in het product portfolio, de RadiField® E-field generator.
Garantie, service en kalibratie
DARE!! Instruments biedt standaard 3 jaar garantie op haar Radi-producten aan. In geval van een defect kan het instrument op basis van een Request Material Authorization (RMA) voor reparatie worden aangeboden bij de service afdeling van DARE!! Instruments in Woerden. Hierbij kan de gebruiker kiezen voor 3 verschillende reparatie opties; zijnde ‘garantie’, ‘vaste prijs’ of ‘prijsopgave’ reparatie. Na reparatie kan het Radi-product optioneel bij het RvA geaccrediteerde zusterbedrijf DARE!! Calibrations voor een ISO/IEC 17025 her-kalibratie worden aangeboden, zodat de nauwkeurigheid en herleidbaarheid van het instrument weer volledig vastgelegd is.
Nieuwe dienst: Service Level Agreement!!
In het jaar dat DARE!! haar 25-jarig jubileum viert introduceren wij een nieuwe dienst waarmee een stap wordt gemaakt in het verder verbreden van onze dienstverlening en het optimaliseren van de kwaliteit en beschikbaarheid van uw Radi-producten: het Service Level Agreement (SLA).
Drie service levels
De DARE!! Instruments SLA voorziet de mogelijkheid om te kiezen uit drie verschillende service levels voor uw Radi-producten met oplopende dienstverlening:
1: BASIC Reparatie service (onderdelen en uren)
2: EXTRA BASIC + ISO/IEC 17025 herkalibratie na reparatie
3: FULL EXTRA + leen instrument + jaarlijkse ISO/IEC 17025 herkalibratie
Elk van de drie service levels heeft een vaste prijs per instrument gedurende een periode van 10 jaar. Per configuratie van uw Radi-product configuratie is het mogelijk om voor elk instrument een service level naar wens te kiezen. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om voor het RadiCentre® een ‘BASIC’ level te kiezen en voor de insteekkaart instrumenten ‘EXTRA’ of 'FULL’ service te nemen. Hiermee kunt u de service van uw instrument flexibel en optimaal inrichten en voorkomt u onvoorziene- en hoge reparatie kosten.
Interesse, vragen of een vrijblijvend voorstel?
Heeft u interesse om de SLA leaflet te ontvangen of wilt u vrijblijvend een SLA offerte krijgen voor uw Radi-product(en) neemt u dan contact op met Nick Seetz, telefoon: 0348 416 592 of email: nise@dare.nl.
Terug naar nieuwsbrief Nr. 39 - DARE!! Nieuwsbrief Lente 2017